sobota, 17 sierpnia 2013

Ślub: przystrojone wino zamiast kwiatów dla pary młodej *Wedding: decorated wine instead of flowers for the bride and groom

Agnieszka:
Ostatnio pokazywałam na blogu bukiety z losów lotto, które zostały wręczone parze młodej zamiast kwiatów. Również wino jest często takim zastępnikiem i dostałam zlecenie aby takie wino przystroić. Postanowiłam to zrobić podobnie jak kieliszki, które kiedyś już pokazywałam na blogu: http://handmadeowo.blogspot.com/2013/07/slub-kieliszki-dla-pary-modej-gorset-z.html










8 komentarzy:

  1. Olá! Como fica lindo estas decorações para casamento.Amei

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zabawnie wyszło. Już sobie wyobraziłam jak je wręczam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe buteleczki;) dobry pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I´m sure the bride and the bridegroom were really happy about this nice gift!

    And thank you for your nice comment on my blog - I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on gfc and bloglovin <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super sympatycznie to wygląda, tak radośnie jak radosny jest dzień dla młodej pary :)

    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł! Nigdzie nie widziałam czegoś takiego, więc oryginalnie ;-)
    Co powiecie na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...