sobota, 10 sierpnia 2013

Papierowa wiklina: koszyk plażowy/na zakupy *Paper willow: shopper bag/ beach basket

Magda: 
Dzisiaj chciałabym pokazać koszyk, który zrobiłam przed wyjazdem nad morze. Świetnie nadaje się do przechowywania ręcznika plażowego, mleczka do opalania i innych rzeczy, które zabiera się na plażę. Ten koszyk powstał w niecałe dwa dni. Normalnie zajęło by mi to około tygodnia, ale na pomysł zrobienia go wpadłam właśnie 2 dni przed wyjazdem:) Myślę że będzie świetny również na zakupy. Do rurek tworzących uszy koszyka włożyłam druty, co sprawia że całość jest bardzo stabilna, pomalowana dodatkowo dwoma warstwami lakierobejcy. Włożyłam w niego masę pracy ale efekt końcowy bardzo mi się podoba:)






















7 komentarzy:

  1. Wow!!! Jakie cudo! Mistrz z Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olá ! trabalho perfeito .Gostei.Bjs

    OdpowiedzUsuń
  3. wesoły eko dodatek! :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, niesamowicie pomysłowe, a na dodatek ekologiczne :3

    ____________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this - you should enter it in my first ever link party :)

    http://www.dreamalittlebigger.com/post/link-it-or-lump-it-link-party-1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Can I just say, "Wow!" It's fabulous.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale superowa letnia torba. I bez malowania ma świetny urok w sobie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...