wtorek, 30 lipca 2013

Papierowa wiklina: koszyk i serce *Paper wicker: basket and heart

Magda:
 Dzisiaj chciałabym pokazać pierwsze efekty mojej pracy z papierową wikliną. Wcześniej zrobiłam mały koszyczek, ale nie nadaje się on do pokazania:) Trochę czasu trwało zanim nabrałam wprawy zarówno w kręceniu rurek jak i zaplataniu. Mam nadzieję że moje kolejne plecionki będą jeszcze lepszej jakości. Do zrobienia koszyka i serca użyłam śliskich, miękkich gazet. Jako forma do zrobienia koszyka posłużył mi karton po sprzęcie AGD. Można także zrobić sobie stelaż ponieważ to znacznie ułatwia pracę. Do zrobienia serca użyłam rurek w odcieniach różu, jakie udało mi się znaleźć w gazetach. W najbliższym czasie Agnieszka uszyje mi materiałową wyściółkę do kosza, którą na pewno pokażemy na blogu. 

 Magda:
Today I want to show the first results of my work with paper wicker. Earlier I made a small basket, but it is not suitable to be shown :) Took some time before I took a deep practice both in the making of pipes and tangles. I hope my next project made of paper wicker will be even better. To do basket and heart I used slippery, soft newspapers.You can also take a rack as it makes the work easier. I used to do a heart tubes in shades of pink that I could find in the newspapers. 





















 

9 komentarzy:

  1. Super!!! Ślicznie Ci to wyszło :-)
    Trzeba kiedyś spróbować :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko zobaczyłam Twoje dzieło, pomyślałam sobie JA TEŻ CHCĘĘ!! musisz być niesamowicie dumna z efektów swojej pracy- ja bym była ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! I want to do this! Thanks for your post! I have a question, how strong the basket is? Shaould it be handled with a lot of care?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for nice comment! I think that my basket is strong. I've used two layers of oil paint.
      kisses:)

      Usuń
  4. Piękne wyplatanki! Śliczny i bardzo praktyczny taki koszyczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne to serduszko! Świetny pomysł na prezent ;)

    Zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;O ej to co robisz jest genialne! :)
    _________________________________________________
    U MNIE KONKURS ZAPRASZAM!:) http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszko jest piękne...
    A ja nominuję cię do Libster blog Award i do The Versatile Blogger..
    Szczegóły na muliniane-cudenka.blogspot.com

    Pozdrawiam:)
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i pomysły :)
    Pozdrawiam i obesrwuję (i liczę na rewanżyk:)
    Pozdrawiam
    http://green-eyedloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...