piątek, 12 kwietnia 2013

Pudełko oklejone koronką *Box taped by lace

Magda:
Dzisiaj chciałabym pokazać pomysł na pudełko oklejone koronkowym materiałem. Ja okleiłam moje pudełeczko na biżuterię, które służyło mi około pięciu lat i z zewnątrz uległo już zniszczeniu. Miało śliską powierzchnię a chciałam pomalować je farbą przed oklejeniem, dlatego zmatowiłam je papierem ściernym. Potem położyłam tylko jedną warstwę farby i okleiłam pudełko koronkowym materiałem. Kokardki ze skóry zrobiła mi Agnieszka. Są dwie, ponieważ mam dwa pudełka do oklejenia, ale na razie miałam czas zrobić tylko jedno:) Efekt końcowy wygląda bardzo przyjemnie... a mi najbardziej podoba się kolor koronki:)













13 komentarzy:

  1. elegancki recykling! podoba MI_SIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful wonderful wonderful blog!
    Very nice works!
    And this box is soo lovely.

    Definitely following you on bloglovin :)

    http://diywithkart.blogspot.com/
    Kärt

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautyful!!!
    Greetings from Italy
    Margit

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing I love them!!! Besos desde México :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Magda.
    Wow I love laces, and have tried to cover a box once with laces, but my laces wasn't as beautiful as yours. I have to say WOW again. Really love it, it looks so beautiful and romantic. I really love how the leather bow turned out and it give you lace box a modern look, I'm so in love :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE - prostota,elegancja,szyk. Ozdoba sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. czy naklejałaś koronkę? Jakimś specjalnym klejem?

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne świetny pomysł by okleić to pudełko koronką <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...