piątek, 14 czerwca 2013

Ślub: koronkowe pudełko na koperty i koszyk na napoje *Wedding: lace box to envelopes and the basket of bottles

Agnieszka:
Dzisiaj chciałabym pokazać koszyk na napoje oraz koronkowe pudełko na koperty, które robiłam na ślub znajomej. Ozdoby na pudełku i koszyku są z dodatkiem koralu, który będzie także w bukiecie przyszłej panny młodej. Pudełko okleiłam złotym materiałem i nakleiłam koronkę. Pomysł z takim praktycznym pudełkiem pojawił się niedawno, ale cieszy się sporym powodzeniem.











 











7 komentarzy:

  1. Hahhaaha, w pierwszym momencie nie mogłam załapać o jakich kopertach piszesz :D Już wiem i powiem szczerze, że pomysł jest super :) Drużba ma mniej pracy, a prezenty bezpiecznie lądują w przechowalni. Super. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł z tym pudełkiem i w ogóle blog niezwykle inspirujący! Będę polecać znajomym bo warto!
    Pozdrawiam
    Kasia z Warszawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne pudełko na koperty, na pewno wszystkim się spodoba :>



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kokardki nie są w moim stylu ale reszta jest śliczna:) uwielbiam koronkę i perły :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...