niedziela, 14 kwietnia 2013

Losy na loterię zamiast kwiatów dla pary młodej *Lottery tickets instead of flowers for the bride and groom

Agnieszka:
Składając życzenia nowożeńcom zwykle oprócz prezentu wręcza się kwiaty. Obecnie ta tradycja zanika a  żywe bukiety zastępuje się drobnymi upominkami np. butelką wina, maskotką czy kuponami lotto. Wszystko zależy od upodobań pary młodej, która takie sugestie zamieszcza w zaproszeniu. W zaproszeniu, które dostali moi znajomi była mowa o kuponach lotto, dlatego poprosili mnie abym im je ładnie przystroiła. Wpadłam na pomysł aby je delikatnie zwinąć w rulony i umieścić w koszyczku. Całość przystroiłam czerwonymi piórami i kwiatami.





6 komentarzy:

  1. ale fajny stroik,ślicznie to wykonałaś-pozdrawiam cię serdecznie i dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  2. I pomyśleć, że ja dałam kupony lotto w zwykłej kopercie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. That's very cool idea :) Nice job!

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wygląda - mega efekt. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, sama ostatnio zastanawiałam się jak zapakować kupony lotka. Na myśleniu się skończyło, bo wylądowały standardowo w kopercie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...