czwartek, 27 czerwca 2013

Akcesoria ślubne: kieliszki dla pary młodej, poduszki na obrączki, koszyczek na płatki kwiatów oraz pudełko na koperty. *Wedding accessories: champagne glasses for the bride and groom, pillow to wedding ring, basket for flower petals and a box to envelopes.

Agnieszka: 
 Dzisiaj chciałabym pokazać zestaw akcesoriów ślubnych wykonanych przeze mnie. Są to ustrojone kieliszki dla pary młodej, pudełko na koperty, poduszka na obrączki oraz koszyczek na płatki kwiatów:

Aukcje allegro

Aukcje allegro




Kieliszki mają mundurki przypominające stroje pary młodej, połączone są białą wstążką. Poduszka na obrączki  jest w kolorze delikatnego ecru, ze srebrnym kwiatkiem, wykonanym ręcznie (poduszeczka posiada z tyłu wstążkę ułatwiającą jej trzymanie). Koszyczek na płatki kwiatów oklejony jest srebrnym i białym materiałem oraz koronką w kolorze ecru. Taki koszyczek świetnie przyda się także do kościoła, dla dziewczynki, podczas uroczystości Bożego Ciała. Pudełko na koperty z życzeniami także oklejone jest srebrnym i białym materiałem oraz koronką. Koszyczek, pudełko oraz poduszka mają dołączone ręcznie wykonane, srebrno-białe kwiaty. 

















Wykonałam także dwie inne poduszeczki na obrączki. Pierwszą w kształcie serca z ozdobnymi kwiatami.



Drugą zrobiłam z dodatkami w kolorze pudrowego różu.




7 komentarzy:

  1. Ale super ten zestaw ślubny! Piękne poduszeczki, a najbardziej podoba mi się pomysł i wykonanie tego pudełka na kopert (może to ze względu na wiadomą zawartość tych kopert hihihi)
    Ja zrobiłam bransoletki z drutów, ale za bardzo nie ma się czym chwalić :-D
    Opowiadanie jest o rodzicach Harrego, więc byłaś blisko ;)
    Fajnie jeżeli na takim popularnym blogu autorzy czytają wszystkie komentarze i odpisują! Od razu robi się milej ;-) Na niektórych blogach to nawet nie ma co zaczynać pisać, bo już z góry wiadomo, że nic z tego nie będzie, a tu proszę, taka niespodzianka :D
    Nie mogę się doczekać kolejnych robótek. No nieźle się rozpisałam :-D

    buziaki, Cyziulka
    www.sekretna-strona.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestawik wspaniały :) Bardzo mi się wszystko podoba. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, ale najbardziej podobają mi się kieliszki dla państwa młodych. Zapraszam na mój blog http://alicesketches.blogspot.com/2013/05/moje-pierwsze-prace-my-first-projects.html

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! to trzeba mieć talent i cierpliwość, żeby zrobić takie cudeńka ;)

    http://martynianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamwite, ze moż zrobi ta piękne rzeczy, azdroszczę zdolności :) pozdrawiam

    www.koronkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te kieliszki są świetne !
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw, super robota :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...