piątek, 19 lipca 2013

Ślub: kieliszki dla pary młodej (gorset z koronką) *Wedding: champagne glasses for the bride and groom (corset with lace)

Agnieszka:
Dzisiaj chciałabym pokazać inny wzór kieliszków dla pary młodej wykonanych przeze mnie. Tym razem mundurki zrobiłam trochę inaczej. Kieliszek dla panny młodej przystroiłam gorsetem z aplikacją koronkową i tak jak poprzednio dodałam tiulową "spódnicę". Szklanego pana młodego ubrałam w garnitur i muchę:)
Jeśli ktoś jest zainteresowany takimi kieliszkami to zapraszam: kieliszki












7 komentarzy:

  1. Zostałąś nominowana do Liebster Blogger Adward ----> http://lolz43.blogspot.com/2013/07/liebster-blogger-adward.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Kieliszki są rewelacyjne :) Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł:) świetne wykonanie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo pomysłowa . Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...