piątek, 23 sierpnia 2013

Ramka na zdjęcie DIY z muszelkami w stylu shabby chic *DIY photo frame with shells in shabby chic style

Magda:
Dzisiaj chciałabym pokazać moją przeróbkę ramki na zdjęcie. Kupiłam ją kilka lat temu i trochę mi się już znudziła. Podczas pobytu nad morzem udało mi się nazbierać sporo ładnych muszelek. Postanowiłam ramkę pomalować białą farbą i nakleić moje muszelki. Powstała ramka w stylu shabby chic, który jest ostatnio bardzo popularny. Niektóre ozdoby wykonane w tym właśnie stylu są naprawdę urocze.
Na koniec kilka zdjęć z Dziwnowa.
























19 komentarzy:

  1. To zdjęcie z serduszkiem jest urocze :3 Bardzo fajna ramka, aczkolwiek nie dla mnie :D Ale wykonanie jest boskie, nawet w sklepie takich się nie dostanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przeróbka ramki :) I piękne zdjęcia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza muszelkowa ramka pięknie się prezentuje :) Dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ci to wyszło:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  5. It's so pretty, i love it. :)

    Would you like to follow each other?
    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ramka wyszła z tym zdjęciem w środku :) PS. obserwuje i gorąco zapraszam do odwiedzenia mnie na: http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ramka teraz wygląda o niebo lepiej ! Piękne zdjęcia !

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda , zdjęcia cudowne ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ramka. Z niczego można zrobić coś. Świetny pomysł.

    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, wygląda jak przywiezione prosto znad morza :)
    aż zatęskniłam za morzem..

    OdpowiedzUsuń
  12. Otrzymałaś ode mnie wyróżnienie Liebster award!
    Zapraszam do zabawy :) http://mydressingroomandtable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie wyszła :) ja ramki akurat jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna ramka a zdjęcie z wieżą rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ramka;] Ja na swoim blogu zrobiłam nieco inną. Twoja jest bardziej delikatna i subtelna. Cudna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...