poniedziałek, 18 marca 2013

Spódnica w kratkę uszyta dla lalki Barbie *Checkeret stitched skirt for Barbie doll


Agnieszka:
Moja pięcioletnia córka prosiła mnie od dłuższego czasu żebym coś jej uszyła dla lalki Barbie. Wreszcie udało mi się zagospodarować trochę czasu aby to zrobić. Potem pozostał wybór: co uszyć i z czego. Córka chciała spódnicę a mi zostały kawałki brązowo-beżowego, kraciastego materiału, przeplatanego złotą nitką. I tak powstała ta oto asymetryczna spódnica z kokardą. Trochę szycia na maszynie a radość dziecka bezcenna:)

* Agnes:
My five year old daughter asked me for a long time, something I sewed for her Barbie dolls. Finally, I was able to manage a little time to do it. Then I left the choice: what make and with what. Daughter wanted a skirt and I have pieces of brown-beige checkeret material, interwoven with gold thread. And so here was this asymmetrical skirt.
Took a while sewing on a machine and the joy of a child is priceless:)


Materiał który użyłam: 
 *The material that I used to sew:








6 komentarzy:

  1. TrolldorA: przepiękna spódnica, b. efektowna i dobrze eksponująca zalety materiału
    sama niedawno "odkopałam" ubranka, jakie szyłam mojej Barbie wieeeeele lat temu z cudownych ścinków materiału od cioci-krawcowej i obdarowałam nimi siostrzenicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent, wspaniale szyjesz a takiej spódnicy nie powstydziłby się niejeden projektant, super, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda, ależ cudna! To dopiero jest trudna sztuka, piękna kiecka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, spódnicę szyła Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica czadowa,sama bym taką chciała dla siebie na jakieś wielkie wyjście-super-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pomysł i wykonanie, malutka musiała być wniebowzięta (: Takie ręczne robótki to fantastyczne zajęcie rozwijające kreatywność, gdyby nie moje dwie lewe ręce jeśli chodzi o te sprawy i brak cierpliwości z pewnością zabrałabym się za to , pozdrawiam (:
    http://umakeme-happier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...