sobota, 9 marca 2013

Świąteczno wiosenne ozdoby *Easter spring decor

Agnieszka:
Zbliża się Wielkanoc więc w moim kolejnym poście chciałabym pokazać kilka moich świąteczno- wiosennych dekoracji. 
Tradycyjne wielkanocne dekoracje obejmują zwykle takie kolory jak żółty i zieleń, jednak już w zeszłym roku pojawiły się pastelowe barwy. Pisanki w kolorze pudrowego różu czy ecru ułożone w gniazdka np. z wybielonego rattanu wyglądają pięknie na świątecznym stole. Również kolorowe piórka dominują od jakiegoś czasu w tego typu dekoracjach. Co roku pojawiają się również pomysły na nietypowe pisanki np.zrobione na szydełku czy ponabijane nitami lub ćwiekami.
Jedną z moich propozycji jest ten oto wiszący stroik:




Na plecionym z gałązek kółku umieściłam sztuczne, zielone i żółte kwiaty, oraz dwa jajka. Jedno z nich jest oplecione ozdobną dratwą, drugie białą satynową wstążką. Całość dopełniłam przy użyciu sztucznej trawy i gałązek. Dodałam także kilka piórek. Większość elementów dekoracyjnych jest klejona, niektóre są przymocowane drucikiem.




Z innych, zrobionych przeze mnie tego typu dekoracji chciałabym pokazać wiosenne drzewko, wiszącą dekorację z kwiatów oraz wiszącą kulę z pastelowo zielonymi różami: 



3 komentarze:

  1. Inspirujące, ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, cieszę się, że znalazłam kogoś kto również kocha góry po Twoim komentarzu sądzę, że tak samo mocno jak ja :) Polecam Czarny Staw pod Rysami! My z narzeczonym również jeździmy średnio raz w roku w góry, w tym roku wybieramy się na Rysy. A Świnicę gorąco polecam, ale trzeba być wytrzymałym, nie ma zbyt dużo miejsc do zatrzymania się i jest niebezpiecznie, ale watro!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...