czwartek, 7 marca 2013

Pudełka DIY * DIY boxes

Magda:
Dzisiaj chciałabym pokazać jak można wykorzystać zbędne pudełka po butach i zrobić z nich efektowne, dekoracyjne i jednocześnie praktyczne pojemniki.





Do wykonania pudełek potrzebne są:
  • pudełka po butach
  • farba 
  • pędzel
  • klej
  • nożyczki 
  •  sizal
  • wstążka   
* You will need: 
  •   shoe box
  •   paint
  •   brush
  •   glue
  •  scissors
  •   sisal
  •   ribbon          
     


Jeśli pudełka mają śliską powierzchnię należy je przed pomalowaniem zmatowić, ja do tego celu użyłam papieru ściernego. Potem pomalowałam pudełka trzema warstwami farby w kolorze magnoliowym Kokardki zrobiłam z ażurowej wstążki, oraz jedną z sizalu w kolorze ecru. Przykleiłam je do pudełek szybkoschnącym, błyskawicznym klejem.



4 komentarze:

  1. I love how this turned out! Very pretty! I also love transfroming boxes to make them pretty and useful! Thanks for visiting my blog and for commenting!
    Selene @ restorationbeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie tu u Was dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...