wtorek, 26 marca 2013

Pudełko na prezent oklejone materiałem *Gift box covered with textile

Agnieszka:
Brat poprosił mnie żeby ładnie zapakować mu prezent na osiemnastkę koleżanki. Miałam do dyspozycji średniej wielkości pudełko i początkowo chciałam je okleić papierem, jednak ostatecznie użyłam srebrnego materiału. Żeby było ciekawiej, wycięłam dość grubą ramkę styropianową, którą następnie okleiłam satynowym, turkusowym materiałem i włożyłam ją do pudełka. Zmniejszyło to znacznie powierzchnię w środku, którą wypełniłam mini-cukierkami. Prezent ukryliśmy w cukierkach:) Na wieku pudełka przykleiłam uszytą przeze mnie ozdobną kokardę. Prezent podobnie jak i pudełko bardzo się spodobał:)







4 komentarze:

  1. Heej:)
    Dziękuję za bardzo uroczy komentarz na moim blogu ♥
    Pytałaś o muzykę jaką grają chłopcy - rock and rolla:) głównie kawałki The Beatles:)
    Wgrałam na you tube filmik, ale niepubliczny, bo chłopakom zależało żeby nikt za bardzo tego nie widział:))

    Może zaczniemy się obserwować:D?

    OdpowiedzUsuń
  2. z moim zamiłowanie do słodyczy - bardzo bym chciała je dostac ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Słodycze to ja chcę !

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna rzecz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...