środa, 25 lutego 2015

Recyklingowa burgundowa torebka z gazet *Burgundy recycling bag made of paper wicker

Magda:
Chciałabym zaprezentować moją recyklingową torebkę:) Gazety dały całą feerię barw a ja dodałam do nich głęboki odcień czerwieni, kolor wina- burgund.
Wykorzystałam tutaj kolorowe śliskie gazety. Klapę okleiłam kawałkiem zamszu. Moja torebka ma nawet podszewkę... W szafie zaległy mi stare zdarte torebki i to właśnie z jednej z nich wyprułam podszewkę i wkleiłam tutaj do środka. Trochę roboty było.., ale efekt końcowy pozytywnie mnie zaskoczył:)

















2 komentarze:

  1. Olá!!!!!!!!!Esta bolsa ficou muito linda ! Não parece feita com canudinhos de revista.Bjs

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, nigdy bym nie pomyślała iż tak można zrobić torebkę :) pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...