czwartek, 22 maja 2014

Ręczniki w pudełku jako prezent ślubny *Wedding gift :towels in box

Agnieszka:
Dalsi znajomi pary młodej, zaproszeni tylko na uroczystość zaślubin w kościele, często jako prezent przynoszą ręczniki. Dzisiaj chciałabym pokazać taką właśnie koncepcję z dołączonym pudełkiem, które ręcznie wykonałam i ozdobiłam. Już jakiś czas temu poprosiła mnie o to znajoma. Pudełko okleiłam materiałem i koronką oraz wykonałam ozdobę nawiązującą do postaci pary młodej. Pudełko bardzo się spodobało:)
Osoby zainteresowane naszymi dodatkami ślubnymi zapraszam: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=27390723





4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, bardzo oryginalne opakowanie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, pomysłowy prezent! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. łoo mega oryginalny pomysł ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. o super prezencik :) a jak ręczniki już "pójdą w ruch" to pudełeczko można wykorzystać do zbierania czegoś np.pamiątek po ślubie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...