sobota, 8 marca 2014

Koszyk z papierowej wikliny w stylu marynarskim *Basket made of paper wicker in sailor style

Magda:
Koszyk z papierowej wikliny, który widać na zdjęciach zrobiłam dla koleżanki. Miałam sporo koloru niebieskiego w moich rurkach, co sprawiło że ten kolor dominuje w mojej plecionce. Stwierdziłam że najlepiej będzie jeśli uchwyty obszyję granatowym materiałem w białe groszki. Wyszedł koszyk stylu marynarskim, idealny na plażę czy zakupy. Mogę taki koszyk wykonać na zamówienie. Kontakt : mj88@op.pl

* Basket made of  paper wicker which you can see in the pictures I've done for my friend. I had a lot of blue paper tubes which meant that this color dominates the whole basket. I think that such a basket will be the best when I use navy blue textile with white polka dots. So I have the basket in sailor style, perfect for the beach or shopping.





 

 





5 komentarzy:

  1. looks wonderful!
    happy day!

    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne uchwyty do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałaś żeby pleść z podwójnych rurek? Jedna tyłem dtuga przodem a później się zmieniają - myślę że wiesz o co chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...