poniedziałek, 3 lutego 2014

Lampka DIY w stylu shabby chic *DIY lamp in shabby chic style

Magda:
Ostatnio miałam czas i natchnienie na kolejną zmianę mojej lampki. Jak wyglądała wcześniej można zobaczyć tutaj: http://handmadeowo.blogspot.com/2013/05/lampa-diy-diy-lamp.html Zerwałam różowe płatki z klosza i postanowiłam przykleić kwiatki z bibuły wykonane metodą cukierkową. Taka wersja lampy podoba mi się bardziej, wygląda bardziej delikatnie i nabrała cech stylu shabby chic. Poza tym zastosowana biel sprawiła że lampka daje więcej światła.  Polecam zrobić sobie zrobić tego typu przemianę, jeśli macie w domu jakąś starą lampkę:)


*Recently I had the time and the inspiration to change my lamp. How was it before you can see here: http://handmadeowo.blogspot.com/2013/05/lampa-diy-diy-lamp.html I took out  pink petals and decided to stick paper flowers made ​​by candy-method. I like this version my  lamp. Now it looks more gentle. I recommend to do this DIY if you have some old lamp in your house:)

Trwa tegoroczna edycja konkursu na Blog Roku 2013. Zgłosiłam nasz blog w kategorii "Twórczość artystyczna" Prosimy o głosy : Konkurs
  Pozdrawiamy:)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...