wtorek, 3 grudnia 2013

Ozdobna choinka zrobiona z sizalu *Decoration Christmas tree made of sisal

Agnieszka:
Do zrobienia tej choinki użyłam  suchej gąbki florystycznej, sizalu i drutu. Z kostek gąbki ułożyłam kształt jaki mnie interesował i owinęłam lampkami LED a następnie sizalem lekko go przy tym skręcając. Na końcu dodałam ozdobne koraliki na drucie. Białą sówkę która przysiadła obok choinki kupiłam na giełdzie kwiatowej:)

Agnes:
To do this Christmas tree I used dry floristic sponge, sisal and wire. I put together sponge cubes in the shape that I wanted and wrapped it by LED lights. At the end I added decorative beads on the wire. White owl which sit next to the Christmas tree I bought at the flower market :)










3 komentarze:

  1. Jest świetna! Uwielbiam takie świąteczne klimaty ;-)
    Zapraszam do siebie, próbuję jakoś doprowadzić do ożywienia swojego bloga. Zapraszam do komentowania, obserwowania i polubienia strony na facebooku: https://www.facebook.com/magdadudekbizuteria będę bardzo wdzięczna!
    Gorąco pozdrawiam!
    --------------------------------------------------
    www.suoegrog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzem!:)
    Świetna choinka w pięknym kolorze!
    Aż marzę o świętach już <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...