sobota, 11 maja 2013

Sowa zrobiona z tektury *Owl made ​​of cardboard

Agnieszka:
Często lubię przeglądać serwis Zszywka.pl. Jest tam kategoria DIY, gdzie ostatnio znalazłam sowę zrobioną z tektury. Postanowiłam wykonać własną sówkę. Użyłam tektury falistej, z której zdjęłam zewnętrzną warstwę. Zawijając ją w formę ślimaka zrobiłam sowie brzuch oraz oczy. Moja sowa, od tamtej która była inspiracją, różni się tym, że moja ma kapelusz, nos i łapki. Tekturę falistą można kupić w sklepie lub po prostu wykorzystać zbędny karton:)









19 komentarzy:

  1. świetna sowa :) Godzinami potrafię siedzieć na zszywce, mam listę rzeczy którą muszę zrobić. Ale to dopiero po maturach, już nie mogę się doczekać.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://baskamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta sowa:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sówka! :)))
    http://designdetector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszła ta sowa :) trochę mrocznie przez ten kapelusz i srogą minę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam sowie motywy! ta jest przepiękna! zachwyca, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sówka! Chętnie ugościłabym ja na mojej półce:) Pozdrawiam :) http://wlosowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, a jaki stylowy kapelusik...

    OdpowiedzUsuń
  9. Love it! Way too cool! :)

    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super jest :)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing piece of craft and awesome as always! Thank you for sharing, this is bookmarked :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola amiga ,
    que lindo su trabajo ,esta precioso.
    Le dejo saludos

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na sowę, muszę sobie taką zrobić

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...