sobota, 27 kwietnia 2013

Ślubna dekoracja kościoła - świecące kule *Wedding decoration of the church- shining balls

Agnieszka:
Moda na dekorowanie kościoła na ślub jest coraz powszechniejsza. Dzisiaj chciałabym pokazać moją propozycję na taką dekorację. Jej głównym elementem są kule zrobione z kwiatów i tiulu, owinięte lampkami i umieszczone w białych wazonach. Poza tym uszyłam pokrowce na krzesła oraz przystroiłam tiulem brzegi ławek. Moja dekoracja była już wypożyczana 3 razy. W tym roku będzie gościć na kolejnym ślubie, ale tym razem w połączeniu z żywymi kwiatami. Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie mam w tym momencie lepszych. Dziękujemy wszystkim za miłe komentarze i obserwowanie bloga!:)










4 komentarze:

  1. Przepiękne, bardzo eleganckie! Chętnie bym wypożyczyła ale ślub mam już za sobą.
    Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne dekoracje :) pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się udzieliła atmosfera weselna, w moim przypadku jest to wskazane, gdyż w tym roku mam ich aż 4 (: Dekoracje bardzo mi się podobają, masz talent dziewczyno !
    http://umakeme-happier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak za jakieś 15 lat będę wychodziła za mąż to się zgłoszę po te piękne kule :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...