poniedziałek, 25 marca 2013

Ręcznie robione broszki *Handmade brooches

Agnieszka:
Dzisiaj chciałabym pokazać broszki, które zrobiłam już jakiś czas temu.



Tę broszkę zrobiłam ze skóry naturalnej w kolorze kamelowym, beżowym, oraz srebrnym z fakturą skóry węża. W środku umieściłam kulkę z cyrkoniami i przypięłam posrebrzany łańcuszek. Broszka posiada wygodne zapięcie. Będzie pasowała do koszul, bluzek, tunik, płaszczy w jednolitych kolorach.

* I made this brooch from beige, brown and silver leather. I put the ball with zircons in the middle and pinned silver plated chain. Brooch has a comfortable clasp. It can be clipped to shirts, blouses, tunics, coats in solid colors.

 Do zrobienia tej broszki użyłam złotej i panterkowej skóry naturalnej. Środek broszki wypełniłam białymi ozdobnymi kamykami.

* To do this I used a gold and leopard print leather. I sticked white pebbles in the middle of the brooch.

 Do tej broszki przypięłam posrebrzaną sówkę i  łańcuszki. Środek broszki to czarna perełka ze srebrną kokardką. Resztę wykonałam z czarnego tiulu.

* I pinned owl and silver-plated chains to this brooch. The center is a black pearl with a silver bow. I performed the rest of the brooch made ​​of black tulle.


Te dwie broszki także zrobione są ze skóry naturalnej. Do pierwszej dołączyłam kółko z cyrkoniami, do drugiej ozdobny łańcuszek.
*These two brooches I also made ​​of leather. I pinned silver ring with zircons to the first brooch. To the second brooch I pinned  decorative chains.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...