sobota, 23 marca 2013

Pisanki malowane farbą *Painted Easter eggs

Magda
Wczoraj zrealizowałam mój pomysł na wydmuszki malowane farbą, tą samą, którą pomalowałam moje pudełka po butach:)





Potrzebowałam kilku wydmuszek, pędzelka i do dzieła. Wydmuszki musiałam malować 2-3 razy w zależności od tego jak ciemna była skorupka jajka. W międzyczasie wpadłam na pomysł aby namalować pudrowo-różowe kropki lakierem do paznokci:)

* I needed a few blown eggs, brush and get to work. I had to paint the blown 2-3 times depending on how dark was the eggshell. In the meantime, I had the idea to paint pink dots  by nail.





Tylko jedno jajko pomalowałam lakierem, do dwóch z nich dorobiłam kokardki. Jedną zrobiłam z sizalu a drugą z materiału. Dokleiłam je błyskawicznym klejem. 

*Only one egg painted with lacquer, the two of them also made bows. One I made of sisal and other material. I sticked them by instant glue.



Po pomalowaniu wydmuszek warstwą farby, należy odczekać aż wyschnie, dlatego zrobienie całości zajmuje trochę czasu. W międzyczasie, gdy wysychała farba, zrobiłam kokardę mojej kurce ozdobnej, kupionej kiedyś w sklepie- wszystko po 5 zł:)
* After painting and paint blown eggs, wait until it dries, so do all it takes some time. In the meantime, if the paint dry out, I made my Hen ornate decorative bow, bought some time in the shop.


Przystrojenie koszyczka uszyła Agnieszka. Biały tiul obszyła zieloną lamówką, w niektórych miejscach dokleiła zielone perełki. 
* Embellishment basket sewed Agnieszka. Green sewed white tulle hem, stuck in some places green beads.





3 komentarze:

  1. Those are so cute ! I'm assuming owo means egg, right ? ;)

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your comment:) "owo" isn't mean egg, I used "owo" to translate word- "hand-made" into Polish. It is a kind of Polish suffix. It's hard to explain to a foreigner:)

    Regard :*

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i takie delikatne:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...