poniedziałek, 11 marca 2013

Kwiat z papieru * Flower made of paper

Agnieszka:
Wpisując w wyszukiwarkę kwiaty zrobione z papieru można znaleźć mnóstwo inspiracji. Są papierowe róże, kaczeńce, słoneczniki, bławatki i wiele innych. Chciałabym pokazać mój kwiat z papieru, który stanowi piękną ozdobę wnętrza: 



Ten kwiat wykonałam z kartek podręcznika do literatury. Podstawa programowa w szkołach zmienia się tak często że książka już by się nikomu nie przydała. Kartki zwijałam w rulony luźniej zakończone z jednej strony. Następnie przyklejałam je warstwami na siebie. Potem dokleiłam kupione w sklepie brokatowe gałązki i na koniec widoczną w środku kulkę. Jest ona wykonana ze srebrnego, śliskiego materiału zwijanego w ślimaki umieszczone na styropianowej kulce.
*This flower have performed with sheets of textbook literature. The core curriculum in schools is changing so often that the book would have been no one handy. Cards rolled up in rolls. Then layers glued them on each other. Then I sticked glitter branches and at the end of the visible in the middle of the ball. It is made ​​of silver, slick web material in snails placed on the Styrofoam ball



8 komentarzy:

  1. Podobają mi się Wasze projekty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Wasze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam takie same na Yuo Tobe obcojezycznym, czy napewno to Wawsz pomysl?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to na pewno nasz pomysł. Nie widziałyśmy tego na you tube. Mozna prosić o link? bo nie jestem w stanie ocenić czy są "takie same" w co wątpię...
      pozdrawiam

      Usuń
  4. What an idea! Excellent! Specialty of your designs is that they are very simple to make but look is grand!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny :) Ja bym tak nie umiała

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...