poniedziałek, 4 marca 2013

Duży naszyjnik z kwiatem i kokardą * Large necklace with flower and bow

 Agnieszka:
Duże naszyjniki to trend który utrzymuje się już od dłuższego czasu. Mogą one stanowić element decydujący w stylizacji. Dzięki nim można z pozornie skromnego stroju stworzyć kreację wieczoru. Chciałabym wam zaprezentować moją propozycję na taki naszyjnik:
 







Połowę naszyjnika stanowi satynowy, biały materiał owinięty w posrebrzany łańcuszek. Kwiatek wykonałam z kawałków srebrnej, granatowej i beżowej skóry naturalnej. Środek kwiatu wypełniłam granatowymi koralikami. Po drugiej stronie doczepiłam białą, satynową kokardkę. Do łańcuszka dołączyłam ozdobne kółko.  
Taki naszyjnik najlepiej łączyć z gładkimi tkaninami w jednolitych kolorach. Należy unikać dużych kolczyków, bransolet czy ozdobnych pasków, ponieważ naszyjnik sam w sobie jest już sporą ozdobą. To samo dotyczy innych dużych naszyjników.


*Half of the necklace is a satin, white material wrapped in a silver plated chain. Flower performed the pieces of silver, navy blue and beige leather. The center flower filled out dark blue beads. On the other side I pinned white satin bow. Decorative chain joined to the wheel. 
This necklace is best combined with plain fabrics in solid colors. Avoid large earrings, bracelets and decorative strips as necklace itself is already a lot of pride. The same applies to other large necklaces.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...